fredag 15. desember 2017

Gledelig jul

Hei og hopp. Elin her i dag. Nå begynner det virkelig å dra seg til, bare ni dager igjen til jul. Dagens kort er et av mine bidrag i årets Julehilsen. Jeg lagde to blå/turkise kort og to hvite kort, i tillegg til et ekstrakort i blått og hvitt og et veldig enkelt kort med Rudolf. Dagens kort er et av de hvite.

Jeg har laget kortet mitt i A2-størrelse (4 1/4 x 5 1/2"), og jeg har brukt hvit kartong med trestruktur fra Simon Says Stamp til alt på kortet bortsett fra biten med vellum. Da får jeg samme hvitfarge på alt. Der du ikke ser trestrukturen har jeg brukt baksiden av kartongen, det er nemlig kun trestruktur på den ene siden.

Jeg har laget snøfnugg på bakgrunnen ved hjelp av en stensil og embossingpaste. Resten av kortet er bygget opp med 3D-elementer. Jeg har laget en slags polaroidramme med en vellumbakke inni, stanset ut med en die fra Lawn Fawn. Kjelken, som er stanset ut med en die fra Papertrey Ink, har jeg satt delvis utenfor rammen for litt interesse og bokstavene er stanset ut med dies fra Scrapmagasinet og dekket med Distressglitter.

Biten med vellum gjør at bokstavene jeg har limt oppå ikke blir borte i alt det hvite, samtidig som den gjør jobben sin med å være bakke for kjelken.

I årets Julehilsen finner du MANGE flere kort i forskjellige stilarter, du finner det i nettbutikken her


Vinn gavekort!
Vi syns det er så hyggelig med tilbakemeldinger fra dere og setter stor pris på at 
dere følger oss. Hver måned fremover kommer vi derfor nå til å foreta en trekning blant 
alle som har lagt igjen kommentarer i bloggen vår den aktuelle måneden. Vi 
trekker en tilfeldig vinner den siste dagen i måneden og vinneren får et gavekort på 
300 kr i nettbutikken vår. 


Kreativ klem fra Elin og resten av Ett trykk-jentene.

7 kommentarer:

  1. Åhh, det var delikat og flott det :)

    SvarSlett
  2. Nydelig... ser at jeg må bortprioritere litt baking nå... Det Kribler i fingrene etter så Flott inspirasjon!

    SvarSlett
  3. This is so classy and cool. Beautiful card. Hugz

    SvarSlett
  4. Så stilig kort :) Har 'Julehilsen' bladet. Skal kose meg enda mer med det :)

    SvarSlett
  5. Nydeligt hvidt på hvidt kort, delikat.
    klem Dorte

    SvarSlett